petak, 28. srpnja 2017.

Ziaja Manuka Tree Purifying dnevna i noćna krema za lice


U lipnju sam naišla na akciju u DM-u - 1+1 gratis na cijelu Zijaja kozmetiku. Odlučila sam se za kupnju Manuka Tree Purifying kolekcije dnevne i noćne kreme o kojima ću danas nešto više reći te micelarne vode s maslinama i maske za kosu od kozjeg mlijeka.


Manuka Tree Purifying linija namjenjena je masnoj i mješovitoj koži. Glavni sastojak je ekstrakt lista manuka drveta koji ima antibakterijska svojstva pogodna za njegu masne kože s proširenim porama te njezi kože koja je sklona nastanku prištića 

Manuka Tree Purifying dnevna krema za normalizaciju kože


Dnevna krema za normalizaciju kože ima SPF10 što je odlično za zaštitu lica u ovom ljetnom periodu, pogotovo za nas koje nemamo naviku koristiti zaštitne kreme tijekom dana.

Na pakiranju su naglašene karakteristike da:

  • reducira kožne nepravilnosti
  • regulira lučenje sebuma
  • pruža mat finish
  • reducira mintesere i preventira njihov nastanak
  • hrani i vlaži kožu te smanjuje iritacije
  • ujednačava ton kože


Krema je guste teksture, no izuzetno lagano sjeda na kožu i razmazuje se bez problema. Pri stavljanju dobije se nalet svježine i hlađenja lica dok se krema upija. Iza nje kratko vrijeme koža ostaje sjajna, a onda dobije mat finish koji je postojan tijekom dana. 

Na paklenim vrućinama vani koža mi se uopće nije mastila kao inače, zadržala je hidratizaciju i bila vrlo meka.  Čak i kad sam ju koji dan zaboravila staviti, lučenje sebuma je bilo svedeno na minimum, a hidratizacija je ostala postojana. 

Regularna cijena za 50mL je 34,90kn (u DM-u) što mi se pokazalo dovoljnom količinom za 2-3 mjeseca svakodnevnog korištenja.

Manuka Tree Purifying noćna peeling krema


Noćna krema sadrži bademovu kiselinu koja smanjuje hiperpigmentaciju, ujednačava ten te regenerira kožu. Krema obećava:
  • regeneraciju kože bez iritacija
  • redukciju akni
  • posvjetljivanje tamnijih područja lica uzrokovanih suncem
  • redukciju mintesera i proširenih pora
  • hidratizaciju, učvršćivanje kože i poboljšanje elastičnosti
  • ujednačavanje tena


Krema je vrlo lagana, ima osvježavajuću gel teksturu iza koje ne ostaje bijeli trag pri upijanju. Upijanje je postepeno i ostavlja sjajnu kožu (kao i dnevna krema) no nema krajnji mat finish. Koža je ujutro zaglađena, meka i nježna na dodir, hidratizirana i bez vidljivih pora. 

Regularna cijena za 50mL je 34,90kn (u DM-u). Nešto sam ju brže i više potrošila nego dnevnu kremu (lakša formula pa je količinski više stavljam), pa je pakiranje dovoljno za oko 2 mjeseca svakodnevnog korištenja.

Gusta tekstura dnevne kreme (lijevo) te gel formula noćne kreme (desno)

Koristeći obje kreme svakodnevno, uz nekoliko iznimaka, kroz mjesec dana reguliralo mi se lučenje sebuma te mi se koža ne masti bez obzira na ljetne temperature te zadržava mat finish. Hidratizirana je i meka, vrlo nježna i bez vidljivih nepravilnosti.

Lice mi je zaglađeno, bez novih prištića (čak sam i PMS preživjela samo s jednim prištićem, dok sam prije buknula kao u pubertetu) no pojava mintesera nije smanjena te sam ih i dalje imala na nosu, čelu i bradi, bez obzira na svakodnevno čišćenje kože.

Sve u svemu, vrlo sam zadovljna učinkom krema. Koristeći obje zajedno, lice mi je postalo hidratizirano, nježno i bez vidljivih pora bez da se mastilo. Koža je ujednačenog tena, povukle su mi se pjegice, a i prištići su pobjegli. Za 34,90kn sam dobila obje kreme što je odličan ulov i svakako ih preporučam isprobati svima koje imaju problema s lučenjem sebuma.



Nema komentara:

Objavi komentar