nedjelja, 25. lipnja 2017.

|RECENZIJA| Avon mark. Gel Shine lakovi za nokte - 4 nijanse |GIF|

Avon Gel shine lakovi za nokte - nijanse Violetized, Violaceous, Pine-Appled, Daysie

Prihvatila sam Avonov izazov i izašla iz svoje sigurne zone. S lakovima i lakiranjem noktiju nikad nisam bila na 'ti' i kaže mama nikad od mene dame zbog neurednih noktiju. No,  Avon me  iznenadio sa 4 nove nijanse mark. Gel Shine lakova za nokte  koje su stigle u K08 (25.05.) kao pozdrav suncu i ljetnim vrućinama kao da su znali da su mi nužno potrebni.
Mark. Gel Shine linija namijenjena je za kreiranje intenzivno sjajnih noktiju, a Avon tvrdi kako pružaju dugotrajan efekt bez UV lampa, intenzivan sjaj i lako se skidaju. Općenito, ima 9 novih nijansi od kojih je 'Daysie' nijansa nježna pastelna, a  ostalih 8 nijansi su veselih, intenzivnih boja.



Lakovi su u klasičnom, staklenom pakiranju od 10mL s bijelim plastičnim poklopcem. Na dnu se nalazi naziv svake nijanse te rok trajanja od 12 mjeseci. Sviđa mi se što svi Avonovi lakovi imaju istu, elegantnu ambalažu pa ih je vrlo lako za organizirati i posložiti.

mark. Gel Shine lakovi - 1 sloj
Četkica je uska, prezicna i ravno rezana. Lak jednostavno i ravnomjerno nanosi na nokat. Pigmentacija je odlična čak i kod svjetlijih nijansi i sve četiri isprobane nijanse mogu se nositi u jednom sloju. Za jači efekt svakako preporučam nanos u dva sloja s kojim se dobije bolji dojam geliranih noktiju.

Sam lak je tečniji nego što sam navikla no iz 3.-4. pokušaja sam ga uspješno savladala bez da mi je 'pobjegao sastrane' pa nije za zamjeriti. Suše se malo sporije (što kod mene znači uništenje manikure u rekordnom roku) no sprejevi za brže sušenje laka ili stavljanje ruku pod hladni mlaz vode ubrzaju sušenje. Ono što bi naglasila kao veliku je prednost što se vrlo lako skidaju i ne ostavljaju žutilo ni pigment na pločici nokta. Trajnost im je prosječna oko 4-5 dana, no sa nadlakom  izguraju i 10ak dana bez muke.

Trenutno cijena im je 24.90kn (do 05.07) što je odlična prilika za obnovu ljetne kolekcije jer je cijena vrlo pristupačna za iznimno kvalitetne lakove.


Nijanse koje sam imala priliku isprobati su: Violetized, Violaceous, Pine-Appled te Daysie. Pa, krenimo redom.


Violetized 

Moj definitivni favorit i ljubav na prvi pogled. Nijansa je nježno ljubičasta sa mrvicu roskastog pigmenta. Odlično je pigmentirana, super je sto ju mogu nositi u jednom sloju (većinom nemam strpljenja čekati da se osuše oba sloja). Nijansa je za svaki dan, nije upadljiva i prolazi skoro za svaku kombinaciju pa ne moram razmišljati o neusklađenosti noktića sa ostatkom odjevne kombinacije.








Violaceous

Sivkasta hladna nijansa stoji iza naziva Violaceous. Opisala bi ju kao mliječnu, kremastu nijansu, sivu uprljanu puder rozom bojom. Podsjeća me na voćni jogurt od nekog tamnijeg voća, tipa kupine ili ribizle. U dva sloja izgleda odlično, no meni je prehladna za ljeto.








Pine - Appled

Intezivna, jarka žuta boja. Iznenađujuće jako pigmentirana (navikla sam da su žute nijanse poluprozirne da ih ni 3 sloja ne mogu spasiti). Boja razbija monotoniju, izuzetno je živahna i obožavam ju kombinirati sa Violetized nijansom, odličan su par.







Daysie

Daysie, kao tučak tratinčice je hladna boja u žutom tonu. Kao i Volaceous, nema u njoj ljetne živosti no može iskombinirati s Violetized nijansom. Jedina je pastelna nijansa od isprobanih i odlično je pigmentirana što inače nije slučaj kod njih. 










     



Kako vam se čine nijanse? Imate li svoje favorite?

Ostale recenzije Avon proizvoda -> Nove nijanse mat ruževaPlum It ruževimark. kremasti korektori

Nema komentara:

Objavi komentar