utorak, 16. svibnja 2017.

Avon Mark Plum It ruževi za usne

Formula obogaćena rezinolom, kolagenom i kofeinom za pune, glatke i čvrste usne
- Avon

Stiglo je proljeće, a tako i odvažnija šminka, puna boja i veselih nijansi. Vrijeme je da mat ruževe ostavimo sa strane i okrenemo se hidratizirajućim, laganim ruževima. U mojoj kolekciji  našlo se i 8 prekrasnih nijansi Avon Mark Plump It ruževa koji sadrže kolagen, retinol i kofein koji usne zaglađuju i čine ih punijima. Također odlični su za postizanje ombre efekta na usnama.



Ruževi dolaze u već svima poznatom Mark crno - bijelom modernom dizajnu koji je pravo osvježenje među ruževima. Sadrže 3,6g proizvoda za trenutnu cijenu od 39,90kn (K07, do 24.05.) dok je redovna cijena 69,00kn.
 Miris je lagan, nije napadan i vrlo je ugodan. Ne osjetim ga nakon nanošenja pa svi koji imaju problema s tim budite bez brige.


Ruževi se laki nanose, klize po usnama i imaju kremastu strukturu. Izuzetno su nježni i lagani pa se na usnama uopće ne osjete, ne isušuju niti zatežu. Ono što sam odmah primjetila je odlična pigmentacija i dovoljno ga je u jednom sloju nanijeti  na usne. Jedini ruž koji ima lošu pigmentaciju (od isprobanih) je u nijansi Mad for Mauve koji je totalno razočaranje (a njemu sam se najviše veselila).

Kako sam već spomenula, dovoljno ih je nanijeti u jednom sloju, a popravci i nadogradnja su vrlo laki i ne ostavljaju osjećaj težine na usnama. 

 Ruž se skida ravnomjerno, bez ostavljanja fleka ili razmazivanja. Kod svjetlijih nijansi puno je više vidljiv skidanje nego kod tamnijih i intezivnijih boja (npr Pluming Plum sam ostavila na šalici kave, dečku na obrazu, psu na čelu i svejedno je na usnama izgledao fenomenalno)

 Koje sam sve nijanse isprobala?

 



Moj najdraži Rose Kisses nije preživio ručak i iza sebe je ostavio laganu pigmentaciju na usnama.  Ruž se nije razmazao okolo niti su usne ostale flekave pa ne morate brinuti o neurednom izgledu niti ga popravljati iste sekunde nakon nekog obroka. Izuzetno je kremast i lagan na usnama, u sebi ima shimmer koji usnama daje njegovan izgled. Nijansa je bas kao ruža - nježno roza sa malo narančastim podtonom, nije barby roza nijansa. Decentan, idealan za svakodnevno nošenje i ne zahtjeva full makeup.  



Ostatak na usnama nakon ručka

Kako sam već spomenula, Mad for Mauve se ne nanosi ravnomjerno, ima slabu pigmentaciju i potrebno ga je u puno slojeva nanijeti na usne. Vrlo je svjetal, sivkasto-roza nijansa koja rijetko kojoj puti odgovara. Ruž ima  pravu 'mesnatu' boju, zagasitu i idealnu za neku košuljicu, sako, ozbiljniji izgled - sve dok se ne stavi na usne. Od njega ostane jedino sivkasto-rozi shimmer koji me podsjeća na Avonove balzame u boji, ako se potrudite i stavite par slojeva dobijete rezultat kao na slikama. 
 




Uptown Pink je mesna crvenkasta nijansa, malo jača verzija onoga što je Mad trebao biti. Lijepa nijansa, sa malo shimmera no meni baš i nije sjela. Ima solidno zadržavanje od par sati kao i ostale nijanse, ravnomjerno se skida. 






Sa Puckered Pink spremna sam za proljeće, boje, buđenje, sunce.  Lagana, nježna nijansa, suptilna i lako se može kombinirati sa odjevnim kombinacija. 




 Pluming Plum je intenzivna fuksija-ciklama kombinacija boje. Izrazito izdržljiva, dugo ostaje na usnama i ne gubi intenzitet bez obzira na poljupce, kavu i hranu. Podiže raspoloženje, daje neku živost i osvježenje. Za mene pun pogodak.

 
 Nakon kave:
 


Nakon 4h:




Ready To Go mene uopće ne čini spremnom niti za jedan odlazak jer ima izrazito crvenu boju s kojom nisam na 'ti' (rijetko s kojom crvenom jesam :( ) i ne osjećam se sigurno ju nositi. Ostaje intenzivna na usnama i nakon kave tako da možete biti sigurni par sati da vam neće ići nigdje sa usana.



Divine Wine i Berry Cute su zagasite tamije nijanse. Divine Wine ima izrazito jak shimmer i smeđkastu čokoladnu nijansu dok je Berry Cute zagasita kombinacije crvenog i bordo pigmenta. Kako je moja sestra velika ljubiteljica tamnih nijansi za razliku od mene, uzela ih je prije nego sto su došli na red za isprobavanje. 




Za kraj, ruževe toplo preporučam. Vrlo se lako nanose, imaju odličnu pigmentaciju i intezivnije nijanse dugo ostaju na usnama. Iza sebe ostavljaju ravnomjernu boju na usnama, ne razmazuju se i ne ostavljaju fleke. Miris je vrlo ugodan i nije napadan, a shimmer daje njegovan izgled usana. Popravaka ima svakih nekoliko sati, no lako se u hodu nanosi čak i bez ogledala.
Ambalaža je čvrsta i ne otvara se pa je siguran za svaku žensku torbu.
Ruževi daju usnama malo puniji izgled no ništa značajno, rekla bih zbog shimmera i sjaja usana tijekom nošenja istog.

Obzirom da su idealni za ombre efekt na usnama stay tunned uskoro dolaze prave ljetne kombinacije!


Nema komentara:

Objavi komentar